gerçek düğün elbisem

merhabalar herkeze uzun süredir yazamadım malum bir memleketim izmire gittim arkadaşımın düğününe orda giyeceğim dediğim elbiseyi daha önceki postumda yazmıştım aslında onu giymedim daha doğrusu onu kına gecesinde giydim düğün için başka elbise dikmiştim ama giymeden paylaşmak istemedim ve evet giydim ve şimdide sizlerle paylaşıyorum umarım beğenirsiniz ahanda resimler




işte elbise ben bunu burda dergisi 2012 /9 nolu dergiden kalıp çıkardım kalıp büyüktü ben 1 beden küçük çalıştım kendi bedenimden ve kolları genişti modelde ben oturacak şekilde çalıştım altı kumaş üst tarafı ve kolları dantel çalıştım işte o aldığım modelin resimleride bu herkeze hayırlı günler dilerim sevgiyle kalın

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!