işte taptaze yepyeni bluzlar

merhaba sevgili blogcular ben bu aralar bayağı bir bluz yaptım yaptım da yaptım yani kumaşçıda bulduğum parça sulu kumaşlar bir birlerine benzelersede aldım hepsinden bluz yaptım bir de burda dergisinin 2013 şubat sayısındaki 135 nolu bluzu yaptım ama ben onun yakasına koyulan şeritleri yapmadım sadece kollarına yaptım ve daha önceden yaptığım bir bluzu üstümde gösterdim bakalım beğenecekmisiniz bu arada ne yazık ki hepsi ütüsüz kusurlarına bakmayın artık ama bir an önce resimleyip göstermek istedim umarım beğenirsiniz.
















Yorumlar

  1. OOo yazlık tiril tiril çalışmalar bunların hepsi ellerinize sağlık çok beğendim:) Süper rahat modeller, su desenleri de çok hoş gerçekten. Sevgiler Fatma Hanım, selamlar.

    YanıtlaSil
  2. ohh yazlık kıyafetlerin hazır :)
    kumaşlar ne kadar güzelmiş rengarenk turkuaza bayıldım...
    model çok kullanışlıymış tam yazlık bende istiyorum böyle hem rahat hem şık yazlık bir model. güle güle giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım bende bu modeli çok seviyorum dikişide çok kolay düşük kol olduğu için hiç kol o bu uğraşmıyorsun dik giy hemen yazında çok rahat oluyor

      Sil
  3. pudra pembesi olana bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  4. Desenli kumaşlarına bayıldım
    Ellerinize sağlık
    Gül güle giyin

    YanıtlaSil
  5. Ne güzeller. Pembenin tonu da çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!