SÜPRİZ YASTIKKK( SİPARİŞ ALINIR)

merhaba arkadaşlar sizlere şimdi süpriz yastık çalışmamı paylaşmak istiyorum ve isterseniz siparişte kabul ediyorum işte resimleri eğer bana sipariş vermek isterseniz mail adresim fatma.kip@hotmail.com.tr ulaşabilirsiniz. hepiniz sevgiyle kalın ve işte süpriz yastığımız bebekler içindir değişik renklerde yapılabilir. bebek arabalarında sehatte rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz. ve içinde bir adet yastık alt açma minderi ve yorgan bulunmaktadır elyaftan yapılmadır. ve işte resimler 
işte yastığımız ilk önce böyle duruyor ölçüleri 35*45 

 dantellerin arasından fermuara açılıyor ve işte süpriz burada

 içinden çıkan alt açma minderi ölçüleri 70*50
 buda küçük yastığımız 43*22
 buda biraz önce büyük yastık olan yorganımız açılınca onun ölçüleride 75*98

 katlama ve büyük yastık yapma yöntemi işte böyle













Yorumlar

  1. emeğine sağlık canım çok şeker olmuş. benimde bi bebeğim olsaydı hiç düşünmeden sipariş verirdim fatma teyzesi hemencik yapardı :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Fatma hanım çekiliş yapıyorum katılırsanız sevinirim Sevgiler ...
    http://ceren86.blogspot.com.tr/2014/01/2-cekilisime-buyrun.html

    YanıtlaSil
  3. Sipariş verdigimizde kaç gün içinde elimize ulaşır bir de fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Almak istersek elimize kaç günde ulaşır bir de ücreti ne kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar yaklasik iki haftada elinize ulasir ucretide 75 lira kargoyu ptt kargoyla yolluyorum daha uygun oluyor kargo ucreti size ait

      Sil
    2. Merhabalar yaklasik iki haftada elinize ulasir ucretide 75 lira kargoyu ptt kargoyla yolluyorum daha uygun oluyor kargo ucreti size ait

      Sil
  5. Istenilen nevresimle dikim yapiyomusunuz

    YanıtlaSil
  6. siparis vermek istiyorum fiyati nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyati 75 tl kargo size ait ptt kargoyl gonderim yapiyorum

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!