işte elbisem

merhabalar tekrardan sizlere bahsetmiştim nisan ayında güzel şeyler buldum diye evet ordan bir elbise diktim daha doğrusunu bluzunu diktiğim elbiseyi diktim 108 nolu modeli diktim bunu arkadaşımın düğününde giymek için diktim efendim haftaya izmirime güzel memleketime deniz kokusunu almaya gidicem az kalıcam ama olsun tam şimdi ne kadarda güzeldir izmirim zaten yazın gene gidicem malum uzak olunca geçtiğimiz sonbahar da bir gidip gelmiştim anca şimdi gidiyorum ve evet elbiseyi diktim ve karşınızda işte elbise ben yakasına hazır biye kullandım üstü baya bol duruyordu ben etek kısmını kalçalardan itibaren üzerime oturtum biraz ve elbisenin boyunu bayağı bir uzattım umarım beğenirsiniz bu ütülü bu arada







Yorumlar

  1. aynı elbisenin beyazını ben de dikiyorum. seninki çok güzel olmuş canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinizki de çok güzel olur emin olun çünkü model gerçekten güzelmiş ve giyimi de çok rahat ben sadece dediğim gibi altının bol durmasını istemediğim için biraz daralttım

      Sil
  2. Hadi gözün aydın memleket havası al da iyi geldsin hepinize inşallahhh :)
    Elbise çok rahat bir model içinde de rahat duruyorsun belli, güle güle kullan.
    Hazır biye nedir bu arada biyenin hazırı mı varmış :D Anaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hazır biyeler genelde tuhafiyelerde satılıyor renk renk iki tarafından 1 cm lik kıvrılmış oluyor çok rahat oluyor ben genelde kıyafetlerde biye yapıcaksam onlardan kullanıyorum tavsiye ederim

      Sil
  3. çok beğendim canım, bu modelde benim de gözüm vardı. Ben o kadar ilerlemedim tabi daha, dikenlere bakıyorum şimdilik.

    Sana da çok yakışmış, güle güle giy :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!