şu aralar ne yapmaktayım

şu aralar ne yapmaktayım evet bu aralar biraz evde dikişten uzakta ama başka bir hobim olan dantel yapmaktayım oda takımı yapıyorum aslında aynı modelden bende var ama ben onun beyaz renkli olanını yapıyorum dantel örneği bulamadım çünkü eğer dergi varsa dantel yada gazetelerin verdiği falan bana söylerseniz sevinirim sıkıntıdan kendimde olanlardan başka renklerini falan yapıyorum işte bende normalda çeyizimde koyu renkli ipten yapılmış şu model vardı
bende bunun aynı modelin beyazını yapıyorum şimdi de işte oda bu 

bu tabi ütüsüz hali daha yeni bitti ilki onu paylaştım herkez kendine çok çok iyi bakması dileğimle sevgiyle kalın  bu arada bildiğiniz dergi kitap falan varsa dergiyle ilgili bana yorum yazarsanız sevinirim

Yorumlar

  1. Bu model çok güzel
    İnternetten yapımı kolay ve güzel modeller bulabilirsin
    kolay gelsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!