İŞTE YENİ ÇAN ELBİSEM

MERHABALAR
bu gün sizlere dünden beri uğraştığım bir elbiseyi göstermek istiyorum elbisenin kumaşı kalın penye bir kumaş efendim. ve altı sulu bir kumaş yani desenli ve üstüde leopar deseni gibi bir şeydi normalde kalıbı burda dergisinden aldım orda elbise altı dardı ben ise elbisenin tamamını çan şeklinde ayarladım ve yanlarında cepleride var bakalım hoşunuza gidicekmi işte resimler..




 efendim üsteki cebinin resmi ben cebi kumaşın çiçekli tarafından yaptım
 buda kolunun çiçek deseni yakından görebilmeniz için umarım beğenirsiniz ve fikir verebilir sevgiyle kalın..





Yorumlar

  1. oh ne güzel üfül üfül,canım çok rahat ediceğin bir elbise güle güle giyin,ellerine sağlık..
    sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık güzel görünüyor ama üzerinde görseydik keşke modelini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla olurduda eşim yanımda değil resmi çekicek kimsede yoktu gelince çekip koyarım

      Sil
  3. ellerinize saglık çok güzel görünüyor.takipteyim.banada beklerim:)kelime dogrulamayı kaldırırsan daha çok yorum alabilirsin sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim. Böyle dökümlü elbiseler çok hoş duruyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Fatmariko, elbise cok hos gorunuyor ama eminim ustte daha da guzel duruyordur:) Askilarda elbiseler kendini pek gosteremiyor:) Ama alt deseni coookkk guzelll, gule gule kullan hayatim

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık güzel ve rahat bir elbise, deseni hoş gerçekten, beğendim ben de.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sizin sitenizede bayıldım ve çok yönlü bir bayan olduğunuz da görünce çok sevindim ben de de biraz vardır her şeyden yapmaya çalışıyorum çok hoş bilgiler vermişsiniz kendinize iyi bakın sevgiyle kalın

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!