yapıma başlanılacak projelerim

merhaba sevgili blogcular 
bu gün sizlere yapım aşamaları bitmiş kumaşların hayat bulmuş hallerini baylaşmak isterdim ne yazıkki daha başlayamadım malum açık öğretim sınavlarım vardı ben halen daha birazcık okuyorumda ilk önce normalde üniversitede turizm bitirdim ardından bir de açıktan iktisat okuyayım dedim şuan onu okuyorum ama tekrar üniversite sınavına girip başka bir bölüm daha okumak istiyorum annemin dediği gibi iyi kızım iyi sen 50 yaşına kadar oku bir işe girmeyee bakma ama ne yapayım siz söyleyin eşim memur olduğu ve tayin olayları olduğu için birde iş saatleri özel sektörde çalışamıyorum bende devlete bakıyorum oda malum zor girmek ama ben hala ümidimi kaybetmiş değilim ona da hazırlanıyor sınavları takip ediyorum ve giriyorum hım şunu da dersiniz annem gibi kızım o kadar onu bunu yapcam diyip durcağına çocuk yap artık bende size ben onu da istiyorum derim en kısa zamanda allah inş nasip eder . evet size bayağı uzun bir şekilde kendimden ve projelerimden bahsettikten sonra şimdide kumaş projelerimden bahsetmek istiyorum . dediğim gibi sizlerle bitince paylaşmak isterdim ama baktım uzun süredir bir post yayınlamamışım sizlere bari yapmaya başlayacağım projelerimden bahsedip hem sizden yapmak istediklerimle ilgili bilgi alıp hemde hala burda olduğumu göstereyim dedim umarım iyi yapmışımdır. evet gelsin resimler ve projeler .
evet bu resimde gördüğünüz kumaştan efendim önünü kurdeleyle bağlanan bir yelek yapıcam kendisinden efendim 2 tane daha yeni ilk okula başlamış yeğenlerime ve bir tanede komşumuzun 2,5 yaşındaki kızına yapıcam bu daha önce paylaştığım önü fermuarlı yeleğimin kumaşından

bu da bitmeyi bekleyen masa örtümden kendisi dertsiz kumaş dedikleri masa örtüsü kumaşlarından ben birde etrafına satenden şerit yapıyorum altın yaldızlı saten kumaş birde saten kumaştan runner yapmayı planlıyorum.





evet üstteki kumaşta tay tüyü dediklerinden leopar desenli resimde benekler sanki biraz siyap çıkmış ama o kahverengi efendim bunu parça kumaşların arasından almıştım kumaşçıdan bayağı büyük iki parça bundan tamı tamına 4 tane yelek çıkacak biri kız kardeşime biri kuzenime iki tanede artık onların da kardeşim gibi oldukları kız kardeşimin arkadaşlarına çıkacak yelekler ilk önce paylaştığım beyaz kumaş modelinde olucak aynı şekilde alltaki resimdede görülen aynı kumaşın tam leopar desenlisinden de kendime hem yelek hemde çanta yapmayı planlıyorum çanta modelini ve yapılışın yasemin hanımda gördüm ordan kopya edicem.


 bu şifon beyaz üstüne siyah puanlı kumaştan anneme bir bluz dikmeyi planlıyorum yaka ve kollarına siyah saten biye çekerim büyük olasılıkla

evet bu kumaşı çok uzun zaman önce almıştım kendisi saten ve üzerinde sanki devekuşunun tüylerinden oluşuyormuş gibi desen geçişiyle rengarenk bir kumaş bundan da şu dikdörtgen dikilip sonrada sadece kenarlarından bedeni sarar şekilde iç kısmından koltuk altından başlayıp aşağıya kadar dikilen ve beline bir kemer yapılıp takılan elbiselerden dikmek istiyorum ama kemerini ne renkte yapıcağıma daha tam karar vermedim.



evet bu da bitirilmeyi dört gözle bekleyen vizyon renkte kadife badi bluzum kendisi aslında bitti sayılırdı ama ben yaka kısmını beğenmediğimden tekrar söküp dikiyorum yakasını şelale yaptım haliyle omuz payı az oldu öyle olunca kadife olduğundan ağır gelip kumaş aşağı çekiyor ve istediğim gibi durmuyor bende efendim kendisinin yakasını kayık yaka yapmaya karar verdim

 evet geldik son kumaşımıza efendim bunu şenay hanımcımdan almıştım kendisi siyap saten kendinden plili ben de bundan bu ay ki burda dergisindeki modelden yapmak istiyorum resmi aşağıda tabi ben kemerini düz siyah satenden yapıcam ve kısa kol ekleyeceğim vede oda düz satenden yapmak istiyorum. 


ve evet hepsi bu umarım projelerimi beğenmişsinizdir ve bana fikir vermek daha farklı önerileri olan arkadaşlar  yorum yazarak söylerlerse çok sevinirim ne demişler el elden üstündür daha henüz başlamadığım için fikirleri değerlendirme şansım olur hepiinizi kucak dolusu sevgiyle selamlar hep sevgiyle kalmanızı temenni ederim 

Yorumlar

  1. e hadi kolay gele tatlım,projeler etkileyici :)
    bekliyorum güzellikleri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etmeyin en kısa sürede yayınlamayı planlıyorum ilk önce yarım işleri ardından diğerlerini eee nede olsa yapacağım kişiler bari kış bitmeden giysin dimi :)) sevgiyle kalın

      Sil
  2. oh oh ne güzel sıralamışsın projeleri :) benim kumaşlar yakında bana küsecek proje bilem yapamıyorum kendileriyle ilgili :)
    devekuşlu saten kumaşına bayıldım bir harikaymış. hepsinin sonucunu merakla bekliyeceğim fakat en çok en sondaki elbiseyi merak ediyorum çünkü o dergiden bendede var kalıbı sorunsuz dikişi kolay bir modelse bende yapmayı düşünebilirim elbise çok şık. kolaylıklar diliyorum hem dikişlerinde hemde sınavlarında. haa bu arada takıldığın yerde yardımcı olabilirim bir iktisatçı olarak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim X madamcım inş en kısa sürede yayınlarım evet dediğin gibi bende modeli çok beğendim arkada anlatımı olunca dergide hemen yapayım dedim yapınca ayrıntılı olarak anlatırım merak etme bu arada inş bu sene biticek artık iktisat ama teklifin için sağol sevgiyle kal

      Sil
  3. Baslamak bitirmenin yarisiysa, projeler dusunlmusse demekki dikisler bitmis sayilir:))) sonaki kumasini cok begendim, elbiseyide sabirsizlikla bekliyor olacagim:)
    Bu arada benim boleronun yapilisini daha once blogumda anlatmistim, bakmak istersen:
    http://melined.blogspot.be/2012/12/iki-sene-once-ormustum-bunu-derya.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim en kısa sürede hem kumaşlara hayat vermiş hemde bu örgüyü dikmeye çalışacağım birde o dikdörgen boyu genişlik her bedene aynı mı benim kollar uzunda aldığım kazaklar falan kolları kısa gelir hep onu da bir sorayım sevgiyle kalın

      Sil
    2. boyu hemen hemen ayni ama genisligi arttirabilirsin, ben kisa boyluyum ve bolero olarak kullanirken bile bel hizamda olmasini istedigim icin 40 cm yapmistim:)
      Kollara sonradan model uygulayacagin icin (tig yada yine sis ile yapabilirsin) kol boyun kadar uzatabilirsin ornegi.

      Sil
  4. Kumaşlar çok güzel
    Merakla beklemede izlemedeyim
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!