dantel örtüm

merhaba blogcu hamarat hanımlar bu postumda sizlere akşamları televizyon izlerken elime aldığım dantel örtümün bitmiş hali yayınlamak isterim. ne yapayım biliyorum ki bir çoğunuz benim gibisiniz akşamları eşim gelince tv karşısına geçince ben hiç bir şeyle ilgilenmeden öylece oturamıyorum muhakkak elimde bir şeyle ilgileneceğim hem onu izleyip hem elimdekini yapıcam kendimi bildim bileli böyledir bu da o zamanlarda yaptığım bir dantel bu arada şimdi kanaviçeye başladım onu da yayınlıyorum biraz yapıldı ama daha çok azı sizinle onu da paylaşmak istedim evet gelsin bakalım resimler
işte efendim yaptığım dantel bir dantel dergisinden çıkardığım örneğini şömen tablosu örtüsüymüş kendisi bu arada daha henüz yıkanmadı ve ütülenmedi elimden çıktığı gibi birde ne zamandır dantel yapmadım iplerim orda burda sürünmekten biraz kirlenmişti haperiniz olsun bu arada 50 numara dantel ipliğiyle yapıldı efendim örtü parlak ve polyester iplerden

 evet buda şuan yaptığım kanaviçem kendisi taplo olarak yapıyorum altta göreceğiniz vazo içinde gülleri yapıcam ama en altta göreceğiniz ikisi birlikte iki vazo değil tek resimlerdede çektiğimi yapıcam hadi bakalım bana kolay gelsin




sevgiyle kalın......

Yorumlar

  1. Arkadasim, nasil bir sabir sendeki yaa? Bakarken agzim acik kalmis, bende diyorum biryerler cereyan yapiyor:))) Bencede cok cok cok kolay gelsin sana. Dantelin harika olmus, ama saniyorumki danteli takip etmekten tv'ye pek bakamamis, sadece sesini dinlemissindir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok yılların tecrübesi artık dediğim gibi ben kendimi bildim bileli tv yi normal oturup izleyemem küçükken sürekli ayaklarımı sallarımışım büyüdükçe elimde bir şeyler yapmaya alıştım nasıl oluyor bilmiyorum ama hem elimdekini yapıp hemde bir taraftan tv izleyebiliyorum

      Sil
  2. Emeğinize sağlık.Bloğunuzu izlemeye aldım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum

    YanıtlaSil
  3. wooow modelin çok hoşmuş kanaviçeye bende bayılıyorum fakat sabır işi. hele şimdilerde çok moda oldu özellikle tablolar çok cici ve şık oluyor bayılıyorum. taaa lisedeykene çeyizime seccade işlemiştim kanaviçeylen, onun dışında almadım elime... böyle gördükçe imreniyorum aslında naapsam denesemmi :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzeller ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!