ilk mim heycanıyla cevaplar

merhabalar ilk defa mimlendim ve ne yapacağımı bilemeyip acaba nerden oluyor diye bloğumu karıştırmaya başladım meğerse mimleyen arkadaşın bloğunda oluyormuş işte ne yaparsınız cahillik ilk mim acemiliği diyelim ve evet
ilk önce beni mimleyen sevgili mevlinede çok çok teşekkür ederim. bu mimlenmeyi takipçi sayısı 200 ün altında olan blogları tanıtım amaçlı olarak başlatılmış buna göre bizi mimliyorlar bize sorulan 11 soruya cevap veriyor ardından hakkımızdaki 11 gerçeği açıklıyor ve daha sonra bizlerde 11 kişi yi mimliyormuşuz ve tabi sizi mimleyenede teşekkür etmeyi unutmuyoruz. ve evet sevgili mevlide hanım beni mimlemiş ama kendisi soru sormamış istediğiniz gibi cevaplayın demiş bende biraz kolaya kaçıp kendisine yöneltilen soruları cevaplamayı tercih ediyorum evet sorular gelsin bakalım
Blog yazman nereden akliniza geldi?
  evet blog yazmak hiç aklımda yoktu artı çok iyi bir internet kullanıcısı olmama rağmen bloglar hakkındada pek bilgim yoktu taki bir şeyler dikmeye başlayınca internette dikişle ilgili araştırma yaparken bloglarla karşılaştım ve evet daha sonrasında bende blogcu oldum kendimde yazmaya benim gibi dikiş veya başka konularda araştırma yapanlara kolaylık olsun diye başladım.
Bloglarda okumayi en cok sevdiginiz tarz nedir?
  valla bu aralar hep ilginç tasarımlar eşya yenileme ve bebek eşyalarının yapılıp yayınlandığı blogları okumayı çok seviyorum.
Burcunuz Nedir?
 ben bir boğayı aynı zamanda yükselenim ikizler yani bir tarafım hadi otur şu işini bitir derken diğer tarafım hadi kalkta biraz yürüyelim sıkıldık diyip duruyor.
En sevdiginiz 3 ozelliginiz?
 valla ilk önce her halde sabırlı oluşum gerçek anlamda çok sabırlıyımdır bu biraz kendini övme gibi oluyor ama evet ikincisi ise her şeyi az çok elimden geldiği kadar yapabiliyor olmam üçüncüsü ise damak zevkim gelişmiş bir damak zevkim oluşu özellikle tatlılara karşı.
Hayatta en cok yapmak istediginiz sey?
valla benim en çok istediğim şey biraz belki klişe ama benim küçüklüğümden beri hiç değişmeyen hayalim bir gün dünyayı gezmek ama öyle turla iki gün şurası bir gün burası değil orayı yaşayarak koklayarak ve o dünyanın içine girerek gezmek bakalım yapabilecekmiyim.
Akliniza ilk gelen blogcu isimler?
yasemin uzunoğlu, biraz ondan biraz bundan, mevlined,duygu ergül ve daha bir çoğu
Seni en cok mutlu eden sey nedir?
ben en çok sanırım kendi yaptığım bir şeyi birisine hediye etmek onun da beğenmesi sanırım özellikle çocuklara yapınca çok mutlu oluyorum
Hayatinizi ozetleyen bir sarki varmi, varsa hangisi?
valla hiç öyle düşünmedim beni hangi şarkı anlatır diye zaman zaman zaten sürekli şarkım beğenim de değişir durur ve artı hiç bir şarkıyı tümüyle ezbere bilmem hep karaoke lerde bu yüzden rezil olurum ama en çok sevdiğim şarkıyı söyleyebilirim hiç değişmedi hala çok severim zerrin özer o yaz
Tanisma firsatin olsaydi kiminle tanismak isterdin?
valla hi hiç düşünmedim ama kimle olurdu kimle olurdu jim kerry olurdu her hal inş doğru yazmışımdır azcık gülerdik yahu tanışınca bari
10 Hangi zaman diliminde yasamak isterdin?
valla hi şu anki zaman iyi sanki ama cumhuriyetin ilk kurulduğu yıllarda olabilirdi tabi
11  En sevdigin mevsim? 
ben aslında her mevsimi severim kış hariç sonbahar bana çok romantik gelir ilkbaharda ise sevinç dolarım anlamsız bir mutluluk sarar beni yazda ise aşık olduğum  denizie kavuştuğum onun kollarına kendimi bıraktığım için severim

ve evet hakkımdaki gerçekler
1 çok dağınığım gerçek anlamda pis değilimdir ve pisliği hiç sevmem ama dağınığım özellikle bir şey yaparken her şey elimin altında olacak ancak ben dağınıklıkta kafamı topluyabiliyorum
2 tam bir kitap koliğim üniversite sınavına hazırlanırken milllet test çözerken ben kitap okurdum hala öyleyim
3 sabırlıyımdır hem de çok 
4 ne kinciyimdir ne de sinirliyimdir bazen çok sinirlenirim kırk yılda bir sadece o zamanlar etrafımda olmuyacaksın o kadar
5 bazen çok ama çok konuşurum
6 çok meraklıyımdır illaha öğreneceğim yoksa gece uyku gözüme girmez oda malum bazen karşıdakini deli eder
7 tam bir maymun iştahlıyım gördüğüm her şeyi yapmaya kalkıyorum
8 çok yemek yiyiyorum daha doğrusu tatlı özellikle kakaolu tatlılar ah ah dolapta subangüle vardı yesem mi acaba :))
9 bazen kırılsamda çok konuşup anlatamam ve susmayı olmamış gibi yapmaya başlıyorum ama o içimde yer ediyor geçmiyor bazen diyorum keşke şöyle çatır çatır kavga etsem anlatsam ama elimde değil yapamıyorum yapı meselesi
10 kararsızım bir türlü dikişte te yok şu kumaşla ne yapayım derken bir sürü şey yapamıyorum
 11 ve en son olarak kendimle ilgili gerçekler çok kendimi yerden yere vurmuşum gibi geldi bari dedim biraz da kendimle ilgili güzel özellikleri sıralıyım ve evet tam anlamıyla olmasada bayağı bir polyanacıyımdır ve içimde her şeye ve her keze vermeye hazır olabileceğim bir sevgi topu var 


evet bunlar benim mim cevaplarım gene bende soru yayınlamıyacağım isteyen benim cevapladığım soruları isteyense kendi sorularını veya bazı soruları değiştirerek cevaplaya bilir ve evet şimdi de mimlediklerim 
1http://portakalveannesi.blogspot.com
2http://ikndesign.blogspot.com/
3http://yenidilegindunyasi.blogspot.com
4http://ezopatchwork.blogspot.com/
5http://mavipotin.blogspot.com/
6http://hobimiterapimi.blogspot.com/
7http://sessizgirlmehtap.blogspot.com/
8http://aslininevi.blogspot.com/
9http://hobivehayat.blogspot.com/
10http://ilcihan.blogspot.com/
11http://gulderenocak.blogspot.com/
 evet mimlediğim arkadaşlara şimdiden kolay gelsin bakalım

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkürler daha sık görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  3. mim için teşeküler hepsi cevaplandı.

    YanıtlaSil
  4. mim için teşekürler..hepsi cevaplandı..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim fatmariko en kısa zamanda ben de cevaplayıp mimleyeceğim...sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!