kadife bluzum karşınızda

merhabalar bayanlar tekrardan, evet daha önce projelerim de paylaştığım yakası istediğim gibi durmadığı için söküp tekrar yapacağım bluzumdan sizlere bahsetmiştim sonunda bu gün elim değdi ve bitirdim kendisini hemen sizinle baylaşayım dedim. evet yakasını bu sefer hafif kayık yaka yaptım fazla kayık yaka yapmadım kadife olduğu için tekrar aşağıya doğru  atar kendini diye. bu kumaşın rengi çok hoşuma gitmişti vizyon rengi bakalım sizin hoşunuza gidecekmi bana sadece biraz sade geldi ama eğerki şu zımbalardan bulursam omuzlarına onlardan dikmeyi planlıyorum altın renginde olanlardan yaparsam o halinide paylaşırım evet resimler gelsin bakalım..





Yorumlar

  1. bencede zımba omuzlarına çok hoş olur :)
    ellerinize sağlık...

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. zımba olabilir bence de canım ama çok abartısız bir şekilde çünkü kumaş zaten gösterişli..
    ellerine sağlık tatlım kusursuz gözüküyor..

    YanıtlaSil
  3. bencede biraz farklı bir süs güzel olabilir...emeğinize sağlık sizi takip ediyorum bende beklerim sevgilerrr:)
    http://meryemceyle10parmakta10marifet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık çok şık görünüyor...
    sade olduğundan şikayet etmişsin ama öyle bir görüntüsü yok inan çünkü kumaşın çok şık olduğu için ayrı bir zefareti var zaten. ama dediğin gibi altın rengi zımbalar hoş olur yada bu sene çok moda olan bebe yakalar gibi bir krem dantel geçirebilirsin yakasına...
    ama bu haliylede çok hoş güle güle giy canım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!