işte komşu kızına yelek

merhaba sevgili blogcular bu gün daha önce bahsettiğim projelerden birini yaptım sizlerle onu paylaşacağım. efendim bağsettiğim gibi beyaz tüylü kumaştan komşunun kızına diktiğim yeleği göstermek istiyorum. dün bitirdim ama fotoğraflayamamıştım. bugüne nasipmiş neyse efendim kalıp olarak küçük kızın yeleklerinden birini kullandım ve evet işte karşınızda yelek.




evet işte bu efendim şimdi bundan 2 tanede yeğenime yapıcam modelleri gene böyle olucak önünü kurdelele yaptım biraz uzun tutum annesi isteği gibi ayarlasın diye astarını astarlık kumaştan kullandım umarım hoşunuza gider sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. ooh komşu kızı olmak varmış :)))
    çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
    nasıl bir kumaş o peluş mu?
    pofuduk pofuduk küçük kızlara böyle şeyler çok yakışır...
    ben bile kendime istiyorum böyle bişey ama şişman gösterir diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler x medamcım peluş da değilde tüylü yuvarlak yuvarlak bir kumaş şişman göstermiyor ben bunun aynısından kendime de diktim önü fermuarlı kahverengi renkte onunda postu vardı öyle şişman göstermiyor çünkü kabarık değil yani yapabilirsin

      Sil
  2. sicacik giysin ins. astarini penye kullanirsaniz daha sicak t utmazmi elleeinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler evet daha sıcak tutardı ama zaten çok sıcak tutan bir kumaş kendimede yapmıştam kahverengi renkte içini polar kullandım o kadar sıcak tutuyorki terliyorum malum çocuklar durduğu yerde durmazlar haliyle çok terletir diye ondan astarlık kumaştan yaptım

      Sil
  3. Çok hoş şanslı komşu kızı güle güle giysin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim görünce zaten çok sevindi öptü bana o da bana en güzel teşekkür etmekti yetti de arttı bile

      Sil
  4. Amaaaannnn bende komsu sayilirim, Belcika nereki zaten? Haritada iki parmak:)))) Cok guzel olmus ellerine saglik, guzel gunlerde giysin bicirik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun teşekkür ederim doğru söylüyorsunuz canım haritada 2 parmak ama size söz türkiyeye geldiğinizde bana hemen bir mail atın beden ölçüleriniz ve adresi yapar gönderirim hemen

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!