işte yeni ceketim

merhaba blogcular yeni bir ceket diktim kendime kumaşını yani siyah beyaz olan kısımlarını şenay hanımdan aldığım kumaşla yaptım. bayağı bir maceralı geçti ilk önce zaten ben o kumaşla kazak dikicektim hatta kestim ve v yakalı bir kazak olarak diktim ama ardından kumaşın çok tok durduğunu fark ettim bayağı kalın ve düz duran bir kumaş kalıp gibi duruyor baktım ne yapsam derken ceket yapayım dedim tabi kazaktan cekete dönüştürmek özelliklede yakasını v kestikten sonra bayağı oyaladı beni bakalım beğenecekmisiniz valla sabahtan beri bunla uğraşıyorum anca bitti bu arada yaka ve kollara siyah evdeki bir kumaşı kullandım şimdilik yakaya broş taktım ama oraya şöyle parlak hoş duracak bir kumaş ve benzeri bir çiçek takıcam büyük biraz . ve evet gelsin resimler yapım aşaması yok haliyle bayağı uğraştırınca resimlemek aklıma gelmedi kusura bakmayın sevgiyle kalın...



ve burda ceketi nelerle kombinlerim diye baktım içine üst kısmı bul işlemeli bir starplez badi ve yakayada renk katması için bir şal düşündüm bakalım siz ne diyeceksiniz





Yorumlar

  1. Ooooo ben çok sevdim Fatma hanımmmm. Ne güzel olmuş :) Bu yıl çizgili şeyler moda olacakmış o nedenle bol bol kullanırsınız, aslında kumaş hem sıcak hem serin tutan havadar bir kumaş ve evet dediğiniz gibi tok duruyor. Çok iyi bir seçim olmuş :) Güzel günlerde kullanın kimbilir daha ne güzellikler çıkacak o kumaşlarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler şenay hanım bakalım daha neler olacak sizin sayenizde aldığım kumaşlarımdan bende merak ediyorum yaptıkca paylaşırım kendinize iyi bakın yeni kumaşlarımı dört gözle bekliyorum

      Sil
  2. çizgili kumaşları bende çok seviyorum daha asil duruyor sanki çok harika olmuş canım ellerine sağlık..
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş güle güle kullanın,ama bir de hangi burda dergisi diye yazsanız daha iyi olmaz mı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!