komşu çocuğuna polar bere

tekrar merhaba evet birde komşu çocuğuna yaptığım polar kulaklı pereyi paylaşayım bunu yapalı 2 gün falan oluyor ama bir türlü resimleyememiştim şimdi paylaşayım dedim ben bunu netten bulmuştum nerden bulduğuma hatırlayamıyorum kalıbın ölçüleride paylaşıyorum kalıbın üst tarafında şapkanın üst kısmı kafaya iyice oturması için üçgen şeklinde açıklık yapılıyor onu bir yüzdekini içi yüz yüze gelecek şekilde dikiliyor sonra şapkanın kulak hariç bölümü dikiliyor bu arada ondan iki parça hazırlıyorsunuz ben mavi beyaz yaptım bu arada iki parça derken şöyle kalıbı mesela bir renge ilk önce kumaşı katlıyor sonra kalıbı yerleştirip dikiliyor bu arada ona yazmayı unutmuşum boy 26,5 cm ende tam kulaklık başlangıcı olan kısım 23 cm ve iki parca o şekilde ve daha sonra şerit kesiyoruz 6 tane uzun ikiye katlanıp kulaklıktan sarkıp bağlama ipi olarak örülecek onu alta kalacak parçanın kulaklık kenarına iç kısmında kalacak şekilde 3 -3 iki yapan ortasından tam dikiliyor sonra iki parça kulaklık ve altta kalan yüz ve ense bölümü gelen yerden dikilip birleştiriliyor biliyorum biraz karmaşık anlattım ama resimleri görünce sadece yapılmışı var ama anlayacaksınız sevgiyle kalın...




Yorumlar

  1. ellerine sağlık canım çok ojinal olmuş,güle güle kullansın yumurcak :)

    YanıtlaSil
  2. buna benzer kızımın beresi var.satın aldık.güzel olmuş.ellerine sağlık.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!