kendime yeni polar pijama takımı diktim

merhaba blogcular kendime bir adet polar kumaştan pijama takımı diktim. pijamama kalıp olarak evdeki pijama altını ve daha önceden diktiğim fiyonk yaka bluzumun kalıbın kullandım üstünede ve üstünün kol, yaka ve alt kısmını kıvırık dikmedim elimde şuan kocama atkı ördüğüm yünle iğneyle uygulayıp hafifce içe doğru katlayarak kıvırdım umarım hoşunuza gider. beğenirsiniz ben giyiminin çok rahat ve sıcacık olduğunu söyleyebilirim kendinize iyi bakın sevgiyle kalın yeni bir projede görüşmek üzere işte resimlerrr...





Yorumlar

  1. Ellerinize emeğinizi sağlık iyi günlerde giyin bende yaptım polar piajama takımı gerçekten çok sıcak tutuyor aklımda bir tane daha yapmak var Blog arkadasım olurmusunuz
    http://duyguergul.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!