yeni atkı bere takımım

merhaba blogcular uzun süredir yazmıyordum ama malum açık öğretim sınavlarım vardı o arada da aslında boş durmadım akşamları otururken kendime bir atkı ve bere takım yaptım bakalım beğenicekmisiniz bu arada yeniden dikişe son hız devam edicem beni takip etmeye devam edin geliyor yakında dikiceklerim sevgiyle kalın.....


ve atkı ve berenin modelini nasıl çıkartıyoruz berede ilk önce lastik örüyoruz istediğimiz uzunlukta ardından örgü modelini uyguluyoruz örgü modeli şu şekilde ilk önce bir ilkmek örüyoruz ardından iki ilmek kesim bir dolayarak artırma ardından üç ilmek örüyoruz düz sonra kesim ve artırma ardından gene aynı şekilde tersine gelince ters örgüyle hepsini örüyoruz sonra düze gelince tekrar 2 ilmek düz örüp kesim artırma ardından tekrar 3 düz kesme artırma ve gene örgü modeli ters gene aynı şekilde örgü bu şekilde devam ediyor model baştan tekrar başlıyor sonra belli uzunluğa gelince artırmaları yapmadan model oda yaklaşık 7 santim kadar sonra kesiyoruz üstüne de 6 zincir sonra üst kısmı sık iğne yanı tığıya ip almadan batıp çıkartma ve ip alıp içlerinden geçirme şeklinde 7 sıra örüp kesip bunu şapkanın üstüne dikiyoruz. şapkaya bu arada ben 120 ilmek başladım. atkıda 4 ilmek başlayıp direk modeli uyguluyoruz bunda her 4 sırada bir bir taraftan artırarak devam ediyoruz istediğimiz uzunluğa gelincede tekrar artırdığımız taraftan 4 sırada bir keserek modeli bitiriyoruz en son olarak da atkıdan sarkan motiflerde gene şapkanın üstüne yaptığımız modeli yapıp 10 zincir çekip artılıp kısalan kısmına istenilen aralıklarla ekleniyor inşallah iyice aydınlatıcı bir şekilde anlatabilmişimdir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!