kursta dikilenler part 3

merhaba sevgili blogcular sizlere bu gün geçen hafta kursta diktiklerimi yayınlıyorum anca bu gün yayınlayabildim biraz belimi incilttiğim için malesef  bilgisayar başına geçemedim anca şimdi geçebildim biraz daha iyiyim evde dolanmaya başladım artık biraz bu yaptıklarım geçen hafta yaptıklarım evet gelsin resimler bakalım. ilk elbise anneme diktiğim bir elbise kolları ve yaka detayı koyu mor ama sanki bana fotoğrafta lacivert çıkmış gibi geldi



 bu elbise de benim çelik penye denilen kumaştan diz altı düz bir elbise omuzlarına şu aşağıda görülen süsü koydum

 bu da babama yapttığım kadife iki renkli eşofman takımı evvet hepsi bu kadar inş haftaya iyileşirsem devamını da getirrim kursa gidip şimdilik hoşçakalın





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!