3. hobi etkinliği gelenler ve gönderilenler

merhaba sevgili blogcular daha önceden de duyurduğum üçüncü hobi etkinliğinde ben mavi dükkan bloğunun sahibi ceren arkadaşımızla eşleşmiştim sağolsun hemen daha eşleşmeden hazırladığı hediyelerimi bana gönderdi çok güzel hediyelerdi resmen bayıldım burdan tekrar kendisine teşekkür ederim ve işte bende hediyelerimi hazırladım umarım onunda hoşuna gider diyorum ve işte gelsin resimler. ilke üç resim cerenimin bana hediyeleri çok özel iki tane çerçeve yollamış çok tatlı ve çok orjinaller ve sadece bende olacağı için çok memnunum işte el emeği ürünlerde zaten bunu çok seviyorum ayrıca iki tane de kendi yapımı taç var ve havluyada ponponları o yapmış çok hoşuma gitti


 ve evet bunlarda benim hediyelerim inş beğenir nasipse bu gün bende kargoya vereceğim bir mutfak önlüğü üst kısmını kalp şeklinde yaptım ve etrafına fisto geçtim üst yakadan düğmeyle tutturuluyor altıda arkadan bağlamalı ama isten arkadan isterseniz kuşakları öne doğru getirip önden bağlanıyor ve fırın eldiveni ve birde tutacak yaptım inş rengi ve desenide hoşuna gider şimdilik hoşçakalın



Yorumlar

  1. Ya bunlar benımmı cokkk guzeller sevıncden cığlık atabılırım benım hedıyelerım az olmus:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olurmu canım hiç öyle bir şey ben çok mutlu oldum hediyelirine çok beğendim

      Sil
  2. iyi günlerde kullanın.çok güzeller.

    YanıtlaSil
  3. gule gule kullanın cok guzeller

    YanıtlaSil
  4. Hediyeleriniz çok güzel iyi günlerde kullanın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!