ÖRGÜ ŞALIMMM

merhaba sevgili blogcular uzun bir aradan sonra yayınladığım postumla burda olduğumu hatırlatayım dedim malum tatildi oydu buydu eve gel bişey yapmak isteme hala tatil modundan çıkama sonra da bayram temizliği falan derken hiç bir şey dikemedim değil aslında yada yapmadım ama bir türlü yayınlayamadım daha bu arada hala temizlik devam ediyor ama akşamları aslında otururken tatilde başladım tatildede çok boş durdum denemez ördüğüm şal bitince yayınlayayım bari dedim hazır kış geliyor benimde kışa yaptığım hazırlığı göstereyim dedim. belki biride yapmak istiyordur model bakıyor falandır diye acıkcası bu arada bende baykumaştan sipariş verdim kumaşlarım geldi sağolsunlar artı hediye kumaşta göndermişler daha sonra şu temizlik sağsalim bitsin hem kumaşları resimleyip hemde onlardan hemen yapmak istediğim birşeyler var size onlara yayınlayacağım. ama şunu söyliyim dedikleri gibi hakikatten kumaşları çok kaliteli olduğunu söyleyebilirim. neyse galiba uzun süre yazmayınca amma anlatcağım paylaşmak istediğim şey varmış konudan konuya atlaya atlaya kafanızı şişirmiyim fazla yada şöyle söyliyim hemen yapmıyım nasıl olsa buralardayım artık kafanızı yavaş yavaş şişiririm:))) bu arada kumaş kursunada yazıldım yakında başlar diye umut ediyorum size maceralarımı ve diktiklerimide paylaşırım neyse şimdi gelsin resimler diyelim yoksa benim suscağım yok evet ördüğüm daha doğrusu tığıyla yaptığım çok da kolay altı üstü dolgu ama üçlü yani başına normalde iki değil 3 kez dolanıp 3 kerede çekilen ve örümcek zincir ve tam dolgunun üstüde sık dolgulu ama çok şık duran bir şal daha sonra ayrıntılı yapılışınıda anlatırım. şimdilik kendinize çok iyi bakın bende artık geri döndüm yada hortladım:))) yakında tekrar başınızı şişirim en kısa sürede..










Yorumlar

  1. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim, Şala bayıldım emeklerinize sağlık... Sizi izlemeye aldım :))
    Bana da bekliyorum :)) http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Şimdiden bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık Fatma Hanım, güzel günlerde giyilsin:).

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!