kursta dikilenler

merhabalar benden herkeze şimdi karşınızda kursta diktiklerimle bulunmaktayım   bayramdan önceki hafta bir kot etek ve elbise diktim ama onları resimlemedim bu hafta bir bluz anneme bir de gömlek kız kardeşime diktim ayrıca yarın devam  edeceğim iki de yeleğim var artık onu da yarın sizlerle baylaşırım bakalım bizimkiler onlara diktiklerimi beğencekmi daha görmediler malum onlar izmir  bense elazığda olduğum için işte onlarda sizlerle beraber buradan görecekler ve evet gelsin resimler
evet ilk resim anneme diktiğim bluz ince jarse kendinden desenli bir kumaş ben kollara dantel tedaylar diktim ve ikide fiyonk



 bu da kız kardeşimin gömlek ama gömleğin önünü sadece üç düğmeli açıklık yaptım altı bütün küçük kedileri olan bir kumaş kollarıda kıvrılıp içten gelen ayrıntıyla düğmeleniyor kumaşı pamuklu




Yorumlar

  1. Her ikiside cok guzel Modelleri askida veya uzerlerinde de gormek isterim Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık güle güle giysinler

    YanıtlaSil
  3. Gömleğin modeli ve rengi çok güzelmiş,elinize sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!