bir haberim var

merhaba sevgili bayanlar 
 umarım hepiniz iyisinizdir sizlerden çok uzun zamandır ayrı kaldım ara sıra girip takip etmeye çalışsamda bu pek mümkün olmadı ama artık burdayım ve sizlere yaptıklarımdan sunabileceğim inş
   gelelim burda olamama sebebime eveeet ben şuanda tamı tamına 25 haftalık hamileyimmmmmm!  evet 6 aylık hamileliğimi doldurup 7 aya girmiş bulunmaktayım. biraz sıkıntılı bir hamilelik süreciydi ilk başlarda daha sonrası iyiydi ama ben annemlerin yayla evine gittim yazın ve orda net yoktu daha anca evime kavuştum ve evet yakında yaptıklarım sizlerle paylaşacağım bu aralıkta buralardan uzaktayken. boş durmuş değilim. en kısa sürede yaptıklarımı yayınlayacağım kendinize çok ama çok iyi bakın özlemişim sizleri.....

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!