bebişime ördüklerim

selam bayanlar evet benim bebişime ördüklerimin bir kısmı ve diktiklerimin bir kısmı tabi daha yapılanlarda var
işte resimler
bunlar örgüler mavi yeleğin yapılışını da koydum bunu bir siteden almıştım ama hangi site unuttun galiba nako örgü modelleri







evet bunlarda diktiklerim benim bir oğlum olcak ama daha önceden bir pike almıştım dikmek için kız için oldu artık diğeri nasipse kız olursa ona olmazsa artık birine hediye bakalım










 bunlarda ağız ve popo mendillerimiz karışmasın diye rengini farklı yaptım
















Yorumlar

  1. pikeye bayıldım emeğine sağlık istesem bana da yapar mı ki arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. istiyorsan yaparız tabi canım ne olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman biz maviş renginden istiyoruz fatma teyzesi :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!