işte yeni yeleğim


merhabalar blogcular bu aralar biraz durgun geçti ve sonunda birşeyler yapım zamanı geldi ve bende alınalı baya bir zaman geçmiş olan fakat bir köşede kendi sırasını bekleyen tüylü kürk kumaşını hayata geçirmeye karar verdim ve evet kendime bir yelek yaptım . iyi oldu kalıp olarak daha önce yayınladığım fiyonk yaka bluzun sadece ben omuzlarını iki santim daha uzattım ve işte karşınıza yeleğim çıktı içine polar bir astar yaptım ve işte diğer resimler bu arada yasemin hanımdada gördüm bundan ve dediği gibi ben daha o zaman yapmamıştım çok tüyü dağılıyor demişti ne dağılması resmen maskeyle çalışılsa olucak ağzım burnum tüy oldu neyse diğer resimler gelsin tekrar en kısa sürede görüşmek üzere sevgiyle kalın....



Yorumlar

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş maske kısmına tamamen katılıyorum :) güle güle giyin

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık takipteyim selamlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!