işte yeni önü plili bluzum

merhaba blogcular evet işte yeni projem bu sefer söz verdiğim gibi resimledim.

evet şimdi elimden geldiğince yapım aşamalarını anlatmaya çalışacağım. ilk önce kalıbımızı çıkartıyoruz ben genelde hazır kalıplardan kalıbımı çıkartıyorum bunun için de genelde burda dergilerinden kullanıyorum . ilk önce kumaşı serip kalıpı koyuyorum sonra iğneleyip etrafını sabunlayıp sonrada dikiş paylı kesiyorum.


 daha sonra kumaşı iğneleyiyorum kalıptan çıkartır çıkartmaz daha sonra kulaklı teyelle kumaşı sabunlu yerden alt parçasınada kalıp ölçüsü çıkması için teyelliyorum daha sonra da bu teyelleri açtırıp aradan alt aradan kesiyorum her iki taraftada iplik kalmasına özen göstererek






 evet bunlar ön pili katının teyelli hali bunu daha sonra güzel bir ütüledim ki plileri oluşsun diye daha sonra ön orta baya diktim

 daha sonra ön yan paya diktim ve ortadan kalan plili kısmı iyice yanlara yatırdım çünkü ön orta parça pliden küçüktü nedeni ise pli önde açılacak gibi dökümlü duruyor sonra tekrar ütüledim



 daha sonra göğüs penslerini kapatıp aşağı ütüledim ve diğer parçaları da ekledim yaka ve kol biyelerini taktım bu arada ön sol omuzda ilik ve 3 düğmeside var ama ordan iliklenmiyor sadece görsel amaçlı
 ve evet işte karşınızda bluzum umarım hoşunuza gider sevgiyle kalın...







Yorumlar

  1. Çok güzel anlatmışsınız gerçketen. 10marifette de debilrttiğim gibi çok zarif ve güzel bir bluz olmuş. Güe güle kullanın.. Bir dikiş severseniz benim bloğumu da ziyaret etmelisiniz bence :) Seveceksiniz :)

    YanıtlaSil
  2. çok sağolun şenay hanımcım beğenmenize sevindim sevgiyle kalın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!