YENIDEN DOGUS!!!

blogda uzun suredir yazi yazmadim.uzun suredir kendimle ugraslarimla ilgilenmedim. Bu arada peki ne yaptim artik iki cocuk annesiyim biri bu senenin sonunda uc yasina giriyor digeri ise 1 yasinda oldu gecen ay. Gectigim dort sene benim icin bayagi zorluydu acikcasi heleki son sene hayatimin elimden alinmasi gibi bir seydi. Sanki hayatim kiprit copunden yapilmisda biri en alttakini cekiverdi hepsi alt ust oldu peki sorunlarim gectimi malesef hayir halen daha surmekte.
O halde niye yeniden dogus diyorum artik birseyler yapma zamaninin geldigini en azindan blogda yazip kimseyle konusamadiklarimi anlatamadiklarimi kimse okumasa da yazmak icin. Gecen zamanda cok mi yiprandim evet uzuldum mu evet caresiz mi kaldim evet ama allaha sukurler olsun allah onlarin acilarini gostermesin dedigim iki evladimda oldu. Insan hayati ccok garip hayat basli basina cok garip zaten de bazen iste cok fazlasiyla garip. Olmaz dedigimiz aklimizin ucuna gelmeyen seylerin basimiza gelmesi herseyin ustune genede sukur saglik problemimiz yok allah dermansiz dert verdirmesim dedirtiyor insana.allah zaten insana kaldiramiyacagi yuku yuklemezmis bizimde gorecegimiz yasayacagimiz varmis diyorsunuz. Ve halen daha koca bir belirsizlikle beklemek en zoruda bu sanirim. Ama ne olursa olsun bana ogrettigi zorluklarin bir hersey bizler icin lafinin asli ve hayatta onemli olan sey varsa oda insanin sevdiklerinin yaninda olmasi sag saglikli olmasi benim suan bir sevdigim yanimda yok sadece o beni uzen yipratan ama yakinda oda gelecek ins diye umut etmekteyim bir iste su umut umud etmenin ne demek oldugunu umudunu hic kaybetmemenin artik umud edemiyorum dedigin anlarda dahi bir umut oldugu gercegi ayakta tutuyor olmasi seni guzel sey aslinda allahin bir lutfu . Dusunucek olursakda allah ne buyuk bir nimet vermis bizeki nefesimiz kesilmedigi surece umudsuzluga dussekde o bize umut ettirmesi.
Sevgi ,muhabbet, sevdiklerinizle, umutla kalin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!