bebegimin hazirliklari devam

Merhabalar simdide bize bebegime yaptigim kapi susum kolonya sisemin suslenmisi ve hazirladigim lavantali bebek sus magnetlerim bakalim hosunuza gidicekmi hem fikir olur belki iste resimler







 Bebek sus magnetlerimi 2 cesit yaptim biri asagidada goruldugu uzere keceden bebek arabasi seklinde yaptim digerinide iki renkten mavi ve kremden orgu patik olarak yapiyorum maviler bitti simdi kremlere gectik yapim asamasinin bir resmide var sizlere yapimlarini netten aldim gorusmek uzere bizde hazirliklara son gaz devam artik bayagi az kaldi biz tam 34 haftalik oldu onumuzdeki hafta 35 hafta olucaz hadi hayirlisi











Yorumlar

  1. fatma teyzesi bizim siparişimizi unuttu galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim unutmadim ama o kumaslardan gelmedi kumasciya gelmesini bekliyorum yazliktiya kendimede yapcam ama kumas gelince artik nasil olsa yazlik beklemedeyim gelince yazarim zaten

      Sil
  2. Az kalmış Allah kurtarsin, susler guzel olmus hazir almk yerine kendi isteğine göre oluşturmak daha guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler nabihan hanim inannin her anneye verecegim tavsiye herseyiyle olabildigince siz ilgilenin yapabildiginiz kadar siz yapin cok harika bir his sizin icin herseyi daha bir degerli oluyor

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!