orta sehpa örtüsü diktim!!!






      merhaba sevgili blogcular uzun süredir sizlere bir şey yayınlayamadım bunun nedeni bir canım istemedi birşey yapmak birde fotoğraf makinam arza yapmıştı o yüzden şimdi halloldu ve ilk postumu yayınlıyorum artı daha önce den yaptıklarım ve yayınlayamadıklarımı da en kısa sürede yayınlayacağım. ve işte karşınızda bu gün akşam yaklaşık 1,5 saat civarında kesip diktiğim orta sehpamın örtüsü sehpam deriydi ve kötü olmuştu bende bir örtü istiyordum  kumaşı da almıştım ama bir türlü dikememiştim sonunda şükür diktim. bakalım beğenecekmisiniz. hepiniz sevgiyle kalın....









Yorumlar

  1. merhaba,
    İstanbul hasreti çeken biri olarak ben bayıldım örtünüze, elinize sağlık güle güle kullanın. sevgiler


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :) Bu aralar bir arkadaşım için Edirne de İstanbul temalı kumaş arıyorum ben de ama yer yarıldı içine girdi yok yok :) Edirne de İstanbul teması satmayın Edirne temalı birşeyler çıkarın demiştim beni dinlemişlerdir belkide :) haha :)
    Örtü çok güzel olmuş ben zımbaladım falan sandım fatmacım ama sabit değilmiş beyaz olunca kirlenecek yıka yeniden geçir yerine ne güzel :) Ortada sehpa gibi değil de sanki pufmuş gibi olmuş kumaş geçirince görüntü azcık yumuşamış elbette :) Ama ben ortada deri şeyler sevmem kumaşlı haline de bayıldım onun için :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler şenaycım valla ben elazığdan aldım bu istanbul temalı kumaşı galiba burda çok istanbullu var bana kalsa bulsam bende izmir temalısı tercihimmdi ama artık nasip buymuş bakalım artık beğenmene sevindim dediğin gibi puf oldu resmen komşumda görür görmez valla puf olmuş dedi.

      Sil
  3. bende seni merak etmiştim :)
    örtün süper görünüyor koltuk kılıfı gibi detaylı dikmişsin...
    sehpaya böyle bişey yapmayı hiç hayal edemezdim çok yaratıcı çıkar çıkar yıka çok kullanışlı güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle zaten ben birde ne zamandır koltuklara aynı kumaştan örtü ve perde de dikicemde bakalım artık onlar ne zamana nasip bu aralar elimde bir sürü kıyafet var ilk önce onları dikip ardından diğerlerini dikicem artık hayırlısı diyorum..

      Sil
  4. tam benim orta sehpaya göre olmuş, çocuk üzerinde oynamaktan haşadını çıkarmıştı.. böylece kamufle edebilirim..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar