fiyonk yaka bluzum...

merhaba blogcular kendime yeni bir fiyonk yaka bluz yaptım gerçi yaka kravat veya değişik şekillerdede olabiliyor hatta yakayı bluzdan farklı bir renk yapıncada hoş oluyor benim elimde saten bir kumaşım vardı hepsini ondan kullandım ne yazıkki yapım aşamasında resimlemeyi unuttum sadece yaka yapımını resmettim ama sözüm olsun size bir daha ki çalışmamımın hepsini resimlicem ve evet işte resimler...
efendim bu bluzun yaka hariç dikilmiş hali..


kumaşın yakından çekilmiş hali puanlı bir saten kumaştı alttaki resimde yakası uçları öyle sivriliyor iki eşit parça ortadan birleşiyor orası tam olarak bluzun arka yaka ortası oluyor yakanın ortada belli yerine kadar yakaya dikiliyor belli kısmı dışarda kalıyor uçlarda dışarda kalan kısım dikiliyor isterseniz o kısmın düzgün durması için tela banda yapabilirsiniz isteğe kalmış ben yapmadım


 yakaya verev kestim 


 evet işte dışta kalan kısım dikilmiş haldeki aşağıdaki resimde görülüyor onun altında ara kalan yakaya dikilecek olan kısımın açıklık bırakılımış hali duruyor


 efendim yakaya ilk önce düzünden fiyonk aksesuarını ve en üstede onun yüzü alta gelecek şeklide verevini koyup iğneleyip teyelledikten sonra dikimine geçtim
 işte karşınızda bitmiş hali ve yakanın kullanım şekilleri umarım hoşunuza gider sevgiyle kalın....






Yorumlar

  1. ellerine sağlık canım güzel olmuş. Bloğun da hayırlı olsun ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler sağolun en kısa zamanda muhakkak uğrarım sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık model çok şık ama ben kumaşa bayıldım harika artık takipdeyim beklerim bende dikişli günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun sakibe hanım teşekkürler sevgiyle kalın

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!