bebişe battaniye

merhabalar blog kullanıcıları bu benim ilk yazım artık sizlerle burda buluşacağım ve yaptıklarımı sizlere sunacağım bakalım beğencekmisiniz...

evet ben yeni bir kullanıcı olarak yeni yaptığım bir battaniyeyi göstermek istiyorum. bebeğin cinsiyeti belli olmadığı için beyaz renkte yaptım üzerine yapacağım kurdele süslerini cinsiyeti beli olunca renklerini ona göre seçeceğim. ilk önce bir siteden aldığım örneği göstereyim




Pembe iple 5 numara işle örüldü.Şİşe 120 ilmek atın.7 sıra haroşa örün,sonra 5 sıra kesme şeker örün.kenarlarda birer sıra kesme şeker olacak şekilde ortayı düz örgü ile örün.15 cm ördükten sonra tam ortaya denk gelecek şekilde istediğiniz büyüklükte kesme şekerle bir kare veya dikdörtgen yapın.tekrar 15 cm düz örgü örün.bir sıra kesme şeker ve 7 sıra haroşa yaparak bitirin.daha sonra köşeleri çiçek ve kurdela ile süsleyebilirsiniz.linki burdan ulaşabilirsiniz.



örneği burdan aldım bu şekildeydi ben düz örgü olan yerleri pirinç örgüsü yaptım. işte bu da benim yaptığım.






umarım hoşunuza gider şimdilik hoşçakalın yeni yaptıklarımla görüşmek üzere..:))

Yorumlar

  1. ELLERİNE SAĞLIK HEMŞEHRİM MEMLEKETİM AFYON AMA EL AZİZ BİZİM DİYAR 3 YILIM GEÇTİ KEBAN DA HOŞ GELDİN... TAKİPTEYİM BENDE BEKLERİM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim valla yeni geldik daha iki ay falan oldu biraz alışmakta zorluk çekiyorum ama alışacağım haliyle herkez herşeye alışır ne de olsa

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!