BEN BU ARALAR NELER YAPTIM NELER

merhabalar arkadaşlar nasılsınız umarım hepiniz çok çok iyisinizdir bu yağmurlu bir elazığ günündün sizlere selam vermekteyim. biliyorum ki uzun süredir yazmadım ama yoğundum( şaka şaka tamamen tembellik ama yazı yazma tembelliği tabi ki bir şeyler diktim)ne yaparsınız havaların ısınmasıyla benimde üstüme bir gezme tozma merakı doldu artı birde malum benim kpss olunca bir şeyler yazamadım buraya ama hepinizi en yakından takip ettiğimi bilesiniz. ve şimdi bu arada yaptıklarımı sizlerle biraz paylaşayım dedim. daha başka şeylerde yaptım ama onları verdiğim için resimleyemedim ve evet bakalım neler yaptım neler

ve evet ilk elbisem yazlık biraz süslü bir elbise yaptım göğüs kısmı derin bir dekoltesi olduğu için içine bir badi giyerek kullanacağım



 ve evet diğer elbisemde uzun kollu v yakalı ve kıravat yakası mevcut kollarını ve yakasını renkli bir kumaştan diktim


 buda kendinden fırfırlı leopar desenli bir kumaştan dikilmiş bir elbise bunu kuzenime diktim bu kumaşı yasemin hanımcımdan almıştım çok hoşuma gitti


 buda jile elbisem kalın bir kumaştır kışlık olarak ceket yaka olarak ve önüde ceket açıklığı gibi duruyor


 buda kız kardeşime yaptığım düşük kol üst üste kapamalı yanından bağlanıyormuş gibi yaptım yazlık



 bu da bu aralar akşamları otururken ördüğüm ceketim


-ve son işte bunlar benim bu aralar yaptıklarım umarım hoşunuza gider ve sizlere fikir verebilir hepinize güzel ve bol üretken günler dilerim huzur ve sağlıkla kalın sevgiler

Yorumlar

  1. Vaaay dedim fotosum maşallah sana neler yapmışsın hepsi şahane olmuş ellerine sağlık kanım

    YanıtlaSil
  2. Hepsi sahane olmus, birinci elbise patronlami yoksa kendinmi yaptin. Eger patronlu ise kalip numarasi rica edecegim:))
    Gule gule kullan hayatim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıpla yapmadım onu kendim yapmıştım beğendiğinize sevindim

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

orta sehpa örtüsü diktim!!!